tisdag 29 mars 2011

Slutet är nära

Helt galet vad tiden gått fort här på slutet. Bebis kan ju komma närsomhelst nu. Fast det vill jag inte. För som det är nu då blir det kejsarsnitt. Nått som jag verkligen verkligen inte vill.
Har ett riktigt litet busfrö i magen, som ligger lite på diagonalen eller hur jag nu ska beskriva det. Huvudet befinner sig under mina revben på höger sida. Rumpan ovanför vänster höft. Och så sparkas det nedåt utgången ;)

I fredags var vi på vändningsförsök, som gick jättebra, till en början! Men efter cirka 40 minuter så sprattlade det till i magen och så var vändningen ogjord :( I morgon görs ett till försök. Som kommer att lyckas. Så är det bara. Det har jag bestämt. Nått annat finns inte.

Men väskan står packad. Födelsebrevet är skrivet. Jag känner mig ganska redo. Även om jag skulle föredra efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar