fredag 22 april 2011

Ser ett slut

Slutet är nära nu. Var på ett besök hos barnmorskan igår och då visade det sig att magen inte vuxit nått på tre veckor så jag blev lite hals över huvud skickad på en ultraljudsundersökning på BB Stockholm. Det krävde lite pusslande då dottern var med eftersom hon var skärtorsdagsledig från förskolan :)

Väl på plats så såg allt jättebra ut. Så det var ingen som helst fara, men hellre en undersökning för mycket i det här läget än tvärt om!
Fick även en hinnsvepning och sedan dess har förvärkarna faktiskt gjort lite ont. Så nu ser jag ljuset i tunneln. Snart blir det bebis. För att väntan inte ska bli så olidlig tänkte jag nu bege mig till kyrkan och lyssna på min kör som ska sjunga Miserere av Allegri och koraler och Ruht Wohl ur Johannespassionen av Bach. Men då måste jag ta mig ur myskläderna nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar