lördag 9 juni 2012

En stund bara jag

Kom iväg ensam för att handla mat. Så skönt det var! Fast jag fick ett litet "panikanfall" precis när jag hade betalat SL-remsan och skulle ta vagnen, som inte alls var en vagn utan en "dramaten". Det hann snurra en hel hög med underliga tankar innan jag landade i att allt var som det skulle ...

Tog mig verkligen tid att handla; funderade, tittade, lyssnade, doftade. Nu hoppas jag att vi klarar oss ifrån större inköp under veckan. Men nån mjölkförpackning eller hushållspapper (som tog slut när jag var och handlade och jag missat att det var på väg att ta slut) det ska väl gå alldeles utmärkt att handla när och om det behövs
Fick även chansen att njuta av en bit choklad utan att nån (ingen nämnd, ingen glömd ;) hojtade för att få smaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar