onsdag 1 maj 2013

1:a maj EFIT

08:33 Pollen i luften, snorig son, och en förkylning som aldrig riktigt vill ge med sig, då gäller det att ha näsdukar nära till hands. God morgon!

 09:34 Frukosten uppäten, ja det mesta i alla fall

10:35 Dags att skörda lite morötter hos Croodarna

 11:35 Lägger Pippi-pussel tillsammans med sonen. Här syns ärret som kommer att påminna honom om att han fick en nybryggd kopp kaffe över sig när han var ett år

12:28 Precis påväg in i duschen för att ta mig en efterlängtad dusch

13:32 Spelar lite Candy Crush Saga på facebook

14:33 Kokar vatten för att få mig en kopp kaffe

 15:34 Sorterar urvuxna kläder för att sälja på loppis senare denna månad

16:34 Lägger bort garnet som användes på bilden innan

17:34 Handlat på Ica Maxi, på väg ut från parkeringsgaraget

18:41 Diskat undan efter middagen

19:33 Nattar sonen, en trött en som somnade fortare än fortast

20:33 Stickar och tittar på humorgalan till förmån för UNICEF. Bli världsförälder du med!


21:30 Fortsatt stickande och humorgala. Ledsen för den tråkiga bilden men telefonen låg på laddning och jag satt så skönt ;)

22:33 Precis borstat tänderna och ska gå och lägga mig. God Natt

2 kommentarer:

  1. Kikar in på din EFIT-dag.

    Det är fler som har ärr på handen då jag lyckades med lägga hela handflatan på en 200 graders ungslucka (invändigt alltså). :)

    SvaraRadera
  2. Aj, det gör ju så ont att bränna sig

    SvaraRadera