torsdag 20 maj 2010

Fick en knäpp!

Ibland är jag mer än lovligt knasigt galen. Nyss anmälde jag mig till iForm-loppet som går av stapeln den 11/8 och sedan klickade jag visst till mig en startplats i midnattsloppet tre dagar senare!

Nåja, jag vill gärna träna för nånting, men det här var väl kanske att ta i. Men jag har längtat efter ytterligare ett deltagande i midnattsloppet och så fick jag syn på detta nya lopp iForm, som är på hemmaplan, så den banan kan jag ju "öva" mig på (och dessutom om det skulle kännas övermäktigt välja att bara springa 5 km). Jag kunde helt enkelt inte välja!

Så får jag se om jag ska springa tjejmilen oxå. Eller kanske lidingö millopp. Eller nått annat passande. För jag har som mål denna sommar att klara ett millopp på sub 55 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar