torsdag 26 januari 2012

Hinner inte, hänger inte med, glömmer och missar - så är den övergripande känslan för dagen
Så skrev jag alldeles nyss på forumet jag hänger på. För så är det för mig just nu. Hur jag än gör så känner jag att det är nått som blir lidande. Som nu, nu är det datorn som får mitt fokus, och då känns det som att jag missar nått i sonens upptäckarglädje eller utveckling. Går jag till öppnis så får jag vara social samtidigt som jag har fokus på sonen, men då gnager det med alla saker som borde fixas hemmavid. Är jag hemma och fixar så hinner jag ändå inte med det jag tänkt för sonen hittar på bus och drar omkring, och vips vill han sova precis när det är dags att hämta dottern. Går och handlar men glömmer hälften av det som behövs för dottern testar hur det känns att vara tvärtemot.
Hinner inte, hänger inte med, glömmer och missar - så är den övergripande känslan för dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar