lördag 4 februari 2012

EFIT 4/2

En lördag i bilder

08:07 Ligger och funderar om jag ska stiga upp på en gång eller snart

 09:07 Fixar frukostsmörgåsar, lyxar till det och rostar lördagen till ära

10:06 Lyssnar på och tänkte lösa melodikrysset

11:06 En liten amningspaus såklart <3

 12:07 Påklädning pågår, sonen behöver sova, dottern behöver frisk luft!

13:07 Dottern hittar på nån lek - pirater med svärd kanske vi kan kalla den

14:14 Vi hittade ett hjärta i snön som dottern ville "fylla i"

15:13 Tar det lite lugnt med en stunds spel

 16:13 Kollar upp öppettider, måste till apoteket

17:12 Hemma igen, nu ska jag väl känna mig lite kryare (och nej, jag tänkte inte ta alla produkter samtidigt!)

18:11 Vilar i sängen och kollar på gårdagens På spåret som missades på grund av strulande barn ;)

19:10 Sätter mig vid datorn för att fixa med detta inlägg :)

 20:09 Melodifestivalen och glass - här effektfullt förevigat med sonens "hjälp" :)

21:08 Tappade intresset för TV:n så mamman och dottern spelar lite på telefonen, då det är svårt att fånga på bild så får det bli mammans knän :)

22:13 Precis avslutat dagens sista date med nässköljen. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar