torsdag 30 januari 2014

Hemmadagar

Ibland händer det saker utanför ens kontroll, och under den senaste tiden har de liksom kommit på rad. Som att först krånglar internetuppkopplingen och sedan blir sonen sjuk lagom till att internetuppkopplingen fungerar igen ...
Nåja, jag försöker se det positivt och passar på att göra det jag "måste" när sonen inte kräver min uppmärksamhet. Det är ju bara lite tråkigt att det här händer lagom till att mina rutiner börjar komma på plats men ännu inte satt sig så det känns lite som att jag måste börja om från början igen.

En grej som jag inte behövt ändra på i kaoset är mitt sänggående, och det är så skönt att det nu börjar sitta riktigt bra, för jag börjar vara så pass trött strax efter tio så att det känns i kroppen att det är dags för sängen. Igår kväll ville jag titta ikapp lite olika TV-program som jag missat av olika anledningar, men när klockan passerat 22:30 var det inte lönt att fortsätta titta för då gick ögonen i kors av trötthet så det var bara till att lyssna på kroppen och gå till sängs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar