tisdag 18 augusti 2009

Omställning

Jag känner att jag fortfarande befinner mig i "semestermode". Jag får liksom inget gjort, det mesta skjuts på framtiden med tanken att det hinner jag sen. Men snart finns det inget sen kvar. Snart är allvaret här, med långa arbetsdagar och ett evigt pusslande.
Snart är det 8-17 i SEB:s huvudkontor som är min verklighet. Med allt vad det kommer att innebära.

Innan dess hade jag tänkt hinna med att rensa i garderoben, klistra in foton i album, klippa mig, shoppa lite snygga kläder, lämna in cykeln så den är i toppform, rensa i röran här hemma. Och passa på att njuta av att få vara med dottern på eftermiddagarna.

Om du misstänker att jag pysslar med nått annat, ryt åt mig så jag skärper till mig. Eller kom bara med lite uppmuntrande hejarop ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar