onsdag 26 oktober 2011

Vad vill jag?

Just nu funderar jag mycket kring min blogg. Vad jag vill med den, var jag vill att den ska ta vägen. Jag skulle vilja blogga mer, men samtidigt finns inte tiden till att blogga ... fast om jag visste att folk läser, vilka inlägg som uppskattas mest, så skulle jag ju ta mig tid att blogga om dessa saker.

Egentligen är ju jag en människa som "brinner" för olika frågor. Jag kan, om det ligger mig varmt om hjärtat, gärna ta strid för både det ena och det andra. Det är sådant jag vill blogga om. Men så blir jag osäker, vill folk läsa om det? Eller så känner jag att jag bara "härmas" för det finns så många andra som skriver så klokt och redigt, medan jag bara reagerar känslomässigt ...

Men det kanske är det som är roligt att läsa, mina reaktioner kring det som händer runtomkring mig, i samhället och världen. Blandat med vad jag gör när skaparlusten sätter in. Eller vad säger ni, kära läsare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar