onsdag 24 april 2013

Dödshot på grund av amning

Igår höll jag på att trilla av stolen av ilska på grund av att några idioter som jag inte alls förstår mig på. Ett gäng mammor & pappor i Dalarna har gjort en video på låten Gagnam-style "Du kan amma här"
Jag och barnen tittade på videon och vi gillade vad vi såg. Jamen den var väl inte perfekt, men hallå, originalet är väl inte det heller

Nu har dessa personer fått dödshot och jag fattar ingenting. Alltså hur är man funtad när man får för sig att skicka iväg ett dödshot på grund av en oförarglig video som har som syfte att visa på att man får amma var man vill. Värst är att de hotar med att döda deras barn. Nej, jag blir så arg så jag kan nästan inte formulera mig.

Tack och lov är dessa idioter lätträknade och den här händelsen har fått uppmärksamhet långt utanför "amningskretsen". Skulle vilja länka till videon, men den är för tillfället bortplockad, både på grund av dödshoten men även upphovsrättsliga frågor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar