torsdag 26 mars 2009

På väg till sängen

Bara ett snabbt litet inlägg. Borde ju faktiskt ligga i sängen vid den här tiden på dygnet.

Har haft en riktig byråkratiafton, med räkningar, semesterplaner, kolla på deklarationen, papper som ska skrivas på och lämnas i till förskolan ... sedan var plötsligt klockan alldeles för mycket.

Idag påbörjade jag steg två i JOB. Det blir nog bra. Även om jag känner hur paniken närmar sig. Sammanbrottet är inte långt borta. Jag vet inte vad jag vill, önskar, drömmer om längre. Det är ingen bra plats att befinna sig på. Det går inte att sätta upp mål.

Min målsättning för morgondagen är dock att fixa en luskam till detta hushåll. Den kommer visst att behövas, för dotterns förskola verkar vara en lusdrabbad förskola :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar