fredag 14 februari 2014

Skratta eller gråta?

Ibland verkar min hjärna helt off. Jag göra saker per automatik och det visar sig bli helt galet! Idag trodde jag att det var en konferens, som efter många om och men jag tillslut insåg att det är om en månad. Det är farligt med två månader på raken som har samma dag och veckodag, alltså fredagen den 14/2 och fredagen den 14/3.
Sedan i min irritation över hur jag lyckades blanda ihop det så tog jag tunnelbanan mot Hjulsta och det värsta var att jag ville kliva av flera gånger och jag fattade aldrig varför, tills tåget stannade i Huvudsta, då kopplade min hjärna rätt! Så det vara till att kliva av, ta första vändande tåg och kliva av i Västra skogen och vänta för självklart hann jag inte med det första tåget mot Akalla...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar