fredag 11 april 2014

Fredags EFIT

06:34 Telefonen tillika väckarklockan ringer. Dags att stiga upp

07:34 Dags att klä på sig ytterkläderna och bege sig till skola och förskola

08:55 Missade tiden lite, men nu är sonen lämnad på förskolan i alla fall. Vagnen parkerad bland de andra vagnarna

10:46 Det går inget bra med att hålla koll på tiderna idag. Nåja, jag gjorde nog ungefär samma sak för en timma sedan, läste på FB

11:37 Bakar, eller kanske snarare har skapat en bombnedslag i köket. Mycket byttor och kastruller behövdes det

12:36 Dags att baka dumlekakor till dotterns kalas i morgon. Det här steget i dumlekaksbaket är det tråkigaste. Tycker nog bäst om att äta ;)

13:35 Jahapp. Självklart blev det en bild på detta även denna EFIT. Uppdaterar bloggen.

14:53 Hämtat sonen från förskolan.

16:10 Hemma efter att hämtat dottern på skolan och handlat mat. Vår trånga hall kräver en viss logistik

16:36 Blodsockernivån är låg hos oss alla så vi fredagsmyser med varsin liten skål med stjärnor och skruvar. Jag ser framemot att få sparris till middag

17:33 Matlagningen påbörjad. Laxpasta står på dagens meny

18:32 Tittar på TV tillsammans med dottern

19:36 Fastnade framför TV:n

20:36 Läste jag högt för barnen ur den andra boken om Tam, slutade så spännande så nu bara måste vi till biblioteket för att låna resten av serien!

Sedan somnade vi alla. Jag vaknade nyss, ska nu bara ta på mig pyjamas och sedan gå och lägga mig igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar