onsdag 1 oktober 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad. Av ett troll.

Vilken mat äter du ofta?
Pasta tillhör nog favoriten här. Fast på sistone har det blivit mycket ris. Men jag svarar pasta.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Skäms lite, men jag sitter kvar.

Köper du ofta triss?
Det händer. Fast det händer oftare att svärmor förser mig (oss) med trisslott. Då skrapar jag ofta fram en vinst på 25-75 kronor. Som jag tar ut nya lotter för. Så kan det hålla på ett tag :)

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Får nog svara Grekland. Dit har jag varit flest gånger. Fast vilken av gångerna var bäst? Nä, Tallin får det nog bli. Var där när dottern bara var ett frö i magen. Då var jag lycklig. Och allt var bra, trots konstant illamående...

Vilken kanal tittar du mest på?
Ingen aning.

Sådärja. Skickar vidare utmaningen till minijons mamma och Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar