söndag 25 januari 2009

Att läsa ikapp

Som sagt - fönstren i lägenheten är nu utbytta till nya fina som inte är mjölkiga och vågiga. Blanka fina, fast utan själ. Nåja. Vi har fått persienner nu. Alltid något. Ser framemot våren/sommaren när solen i vanliga fall har brännt och värmt upp vardagsrummet till stundtals olidliga temperaturer. Får se om persiennerna kan vara till hjälp!

Nu var det ju inte alls detta jag hade tänkt skriva om. Utan att jag har levt utan dator, eller iaf inte suttit framför en, sedan onsdag eftermiddag. Ikväll tänkte jag mig då läsa "ikapp" lite snabbt.
Ja, nu blev ju inte det ett lätt företag. För jag följer några bloggar. Så bara där var jag uppe i över 70 nya inlägg. Sedan ville jag ju läsa vad mina kompisar med barn i dotterns ålder haft för sig. Så där var det ca 4 sidor med nya inlägg i den tråden.
Sist men inte minst mitt kära sjalbarn. Där har jag bara varit och nosat lite.
För jag har ju också hunnit med att baka lite chokladbananmuffins. Och så har dottern varit upp en sväng.
Nu borde jag gå å lägga mig. För att orka med morgondagen. Med nya rutiner bakom de nya fönstren. Skriver nog om det i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar