måndag 14 juni 2010

Statistikkoll

Kollade lite närmare på analytics nyss, och ser att nått har hänt den 8 maj 2010. Före det datumet snittade jag 4-5 besökare på bloggen per dag. Men efter det nada, nicht och ingenting, förutom ett besök från United Kingdom (det kan ju inte vara jag....) den 1 juni.

Undrar vad som hänt. Jag kan ju omöjligen förlorat alla mina läsare sådär på ett bräde helt plötsligt, allra helst inte efter ett så oskyldigt inlägg som detta. Kan det blivit nått knas när jag bytte utseende på bloggen? Det känns ju inte så troligt. Får väl se vad som händer hädanefter när jag ännu en gång bytt utseende på bloggen.

Jag har även ändrat så nu kan ALLA lämna kommentarer på bloggen. Gör gärna det :)

1 kommentar:

  1. Hej sötnos! Jag är i allafall en trogen läsare och har varit inne massa gånger sedan 8 maj. Det måste vara något fel på statistikregistreringen, tror jag.
    Sluta inte skriva!!! Du är bäst!
    Stora kramar Christine

    SvaraRadera