lördag 20 september 2008

Parklek

Idag (eftermiddag) har jag och dottern haft en underbar dag. Vi tog oss till parkleken i Aspudden. Och det var väl värt sin resa. Jättestor och fin park med massa djur (som man får klappa om de vill bli klappade!)
Till sällskap hade vi ett gäng jämnåriga pojkar med mammor (och några pappor). "Marsmammorna" som vi kallar oss ;) Som sagt var det var en underbar dag! Nu river dottern runt här hemma. Pappan dricker lite kaffe i väntan på maten. Som nästan sköter sig själv i ugnen. Jag försöker undvika att tänka på att jag har ont i halsen.

2 kommentarer:

  1. Visst är det en härligt parklek! Vi brukar ta oss dit, S och jag och grilla korv, rida lite (mycket) och kolla in djuren.
    Det låter som ni haft en härlig dag, du och dottern.
    Halsontet hoppas jag försvinner illa kvickt!

    SvaraRadera
  2. Härlig, javisst! Väl värt sin halvtimmas restid! Vi kanske skulle stämma träff där nån gång :) Halsontet botas just nu med en liten skvätt god Whisky

    SvaraRadera