torsdag 27 november 2008

Sovit på saken

Igår när jag åkte hem från rekryterings grejen på af Expo kände jag mig väldigt negativ. Att det var bortkastad tid. Att det inte gav mig nått. Nu har jag fått sova på saken. Och fullt lika negativ känner jag mig inte. Men nått jobb lär jag ju inte få. Galet mycket folk. Inte för att jag trodde jag skulle vara ensam, men riktigt så galet mycket folk hade jag inte förväntat mig.
Jag har ingen erfarenhet. Jag bara svamlade. Och log galet mycket för att liksom släta över det hela. Vårt möte tog typ 30 sekunder. Alla andra stod och snackade och pratade och höll på... Speeddating in my ass. Inget för mig.
Ge mig chansen - vem köper det. Nä, inte ens sälj är min grej.
Självförtroendet är nu totalt bortblåst. Självkänslan har flugit sin kos. Kvar är bara ett tomt skal som gör som det blir tillsagt. Och knappt det.
Nåja, jag fick mig en smörgås och en loka. Alltid nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar