onsdag 4 februari 2009

Tummen ur

Jag har sååååå länge gått och tänkt att jag skulle beställa grönsakslådor från typ Årstiderna eller Ekolådan. Tanken har växt (och väckts) sedan en av våra grannar uppenbarligen prenumererar på lådor från Ekolådan, då det "alltid" står tomma sådana utanför deras dörr.

För kanske en vecka sedan mötte jag grannen och passade på att höra mig för litet. Då bestämde jag mig. Ekolåda får det bli! Sedan har det gått troll i den tanken. Den har bara velat dyka upp när jag befunnit mig som längst ifrån en dator... Eller typ nått sånt.
Aldrig att jag har tänkt en sådan tanke när jag suttit vid datorn i alla fall. Tills ikväll. Plötsligt ramlade den bara över mig.
Och fort var det gjort. Hoppas nu bara att min förhoppning om leveranser till denna port samma vecka faller in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar