tisdag 26 november 2013

Håller vad jag lovat

Häromdagen så utlovade jag ett filmklipp som visar på att det inte fanns något beslut av förvaltningen, en månad innan beslutet kom. Och som de sedan så envist hävdat att det inte är något nytt beslut.

BUN:s ordförande svarar på enkel fråga
Får inte riktigt till det som jag vill men klicka på bilden för att kunna se klippet :)

Bjuder på ett annat klipp som är väldigt informativt om vad som egentligen hänt i soppan kring Fridhemsskolan.

Miniatyrbild
Samma här, klicka på bilden för att se filmen. Den är 7 minuter lång kan jag avslöja innan du börjar titta.

Till sist, för att orka med jobbiga saker måste skrattet också få plats. Här har strumpdockorna provspelat ett utdrag ur min politiska fars i flera akter.

Miniatyrbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar