lördag 25 mars 2017

Lördag

Vissa dagar fyller på med energi trots att de är fullbokade. Idag är en sådan dag. Jag är så glad och tacksam över att vara medlem i en så bra partiförening. Inga maktkamper. Inga vassa armbågar. Utan öppna och hjärtliga med och mot varandra. Så härligt!

Även om jag ny är påfylld med energi är jag trött. Fast det är ingen jobbig trötthet, utan bara skönt trött efter en bra dag. Och så är det ju faktiskt jobbigt för mig att vara i pratiga och stimmiga miljöer som en välfylld restaurang är. Så det gör ju att jag blir trött, samtidigt som jag faktiskt tycker mig mer påfylld än tömd just nu.

Trött och pigg på samma gång. Så det ska bli skönt att få natta sonen snart. Hade jag varit tömd på energi just nu så skulle jag vilja gå och lägga mig genast. Nu vill jag hellre passa på och skriva lite på mina interpellationsinlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar