onsdag 22 mars 2017

Ska bara ...

Ska bara ... Hur ofta tänker jag inte så. Ska bara ... så vips har det gått 15 minuter, 30 minuter. En timma eller två. Ibland blir dessa "ska bara" förlängda på grund av tekniska bekymmer. Som nu, skulle bara beställa lite bläck och frågade pappan om det är den modellen som vi har. Så nu får jag inte lägga beställningen förrän han kollat upp det. Han litar visst inte på att jag har koll.

Vid andra tillfällen är det att jag helt enkelt fastnar med fel saker. Som nu, jag ska egentligen natta sonen men "ska bara" blogga lite först. Men nu avslutar jag detta väldigt abrupt och ser till att sonen kommer i säng. Det finns tid sedan också.

Senare: Skulle egentligen återvända till detta. Men fastnade i en riktig "ska bara"-loop. Så nu hinner jag inte mer än att lägga till en bild. Sedan måste jag sova (22:48 är klockan nu)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar